Jak działają komunikaty przypominające o płatności

autor: Kaja Komputerdata: 24.05.2019kategoria: Aktualności

Informacja o komunikatach przypominających o przekroczeniu terminu płatności faktury za realizowane przez KAJA Komputer usługi telekomunikacyjne.

Informujemy, że po przekroczeniu o ponad 7 dni terminu płatności faktury nasz system w sposób automatyczny generuje na koncie Abonenta komunikat przypominający o płatności, który wymaga zatwierdzenia. Do czasu poprawnego zatwierdzenia komunikatu część stron internetowych może nie otwierać się prawidłowo, a najczęstszym objawem takiej sytuacji jest komunikat przeglądarki o błędnym certyfikacie lub próbie jego podmiany. W takiej sytuacji należy wpisać do adresu pola adresowego przeglądarki adres:

www.komunikat.kajakom.pl (lub inna strona bez https)

Wówczas powinno nastąpić prawidłowe wyświetlenie komunikatu o poniższej treści:

Po kliknięciu przycisku ZAMKNIJ komunikat zostaje zdjęty i wszystkie strony powinny otwierać się poprawnie.
Informujemy, że komunikaty są wystawiane wg poniższych warunków:
1. Jeśli termin płatności został przekroczony o 7 dni o północy na koncie abonenta od poniedziałku do piątku ustawiany jest komunikat do dnia w którym zostanie zarejestrowana płatność w naszym systemie.
2. Jeśli Państwa płatność zostanie zaksięgowana po ustawieniu komunikatu konieczne będzie jego jednorazowe zatwierdzenie.
3. Komunikat jest wystawiany raz dziennie do czasu zaksięgowania wpłaty w naszym systemie.

Jednocześnie przypominamy, że poprzez system e-Abonent dostępny pod adresem https://e-abonent.pl/ możliwe jest sprawdzenie aktualnego stanu faktur i ich rozliczeń za realizowane przez nas usługi oraz realizacja płatności OnLine w wygodny i bezpieczny sposób.

Polecane marki

chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000