chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000
Informacje ogólne
Internet w Twoim Zasięgu:
• projekt Internet w TWOIM ZASIĘGU daje możliwość przyłączenia Abonentów do globalnej sieci komputerowej.
• Klient otrzymuje adres poczty elektronicznej dającej możliwość komunikowania się z innymi użytkownikami sieci Internet
• dostępne są wszystkie usługi sieci Intenet bez limitu czasowego oraz limitów przesyłu.
• prędkość dostępu do Internetu uzależniona jest od opłaty abonamentowej.
Dlaczego warto nas wybrać:
• lokalny operator (skupiony na potrzebach swoich klientów),
• łatwy kontakt dzięki biurom obsługi we Wschowie oraz Sławie
• światłowodowe szerokopasmowe węzły dostępowe we Wschowie i Sławie podłączone do sieci Internet przez trzy niezależne łącza operatorskie.
• proste zasady przyłączenia, niskie i stałe koszty miesięczne,
• brak limitów przesyłania danych,
• dostęp do Internetu bez konieczności posiadania linii telefonicznej,
• ekspresowa instalacja, test łącza za darmo,
• ciągła modernizacja infrastruktury – poszerzający się sukcesywnie zasięg sieci,
• łącza radiowe realizowane w technologii ePMP, WIMAX, LTE
• łącza światłowodowe symetryczne oraz GPON
• stacjonarny telefon w technologii cyfrowej jako usługa dodatkowa,
• inwestycja w światłowodowy szkielet sieci umożliwia zwiększanie pasma,
• przychody z opłaconego przez Klientów abonamentu inwestujemy w regionie.
Elastyczna współpraca z Klientem:
• możliwość dopasowania prędkości do potrzeb Klienta,
• pomoc w problemach z komputerem, siecią lokalną,
• możliwość zawieszenia usługi,
• oferta dla Klientów korzystających z łącza przez kilka miesięcy w roku.
Poradnik abonenta
W poradniku abonenta, odnajdą Państwo wszystkie potrzebne informacje np.:
- Sposoby kontaktu poza godzinami pracy firmy.
- Co znajdę w panelu klienta?
- Czy na pewno jest opłacony abonament za usługi?
- Sprawdź instalację sieci w twoim mieszkaniu.
- Sprawdź czy kabel z modemu zewnętrznego jest poprawnie podłączony do zasilacza.
- Poprawność podłączenia urządzeń w domowej sieci potwierdzą świecące się diody led
- Jeśli Internet nadal nie działa
- Internet działa po kablu LAN a nie działa bezprzewodowo po WiFi a restart urządzeń opisany w punktach 2 i 4 nie pomaga?
- Od pewnego czasu znacznie zmniejszył się zasięg sieci bezprzewodowej
- Jak sprawdzić zasięg sieci bezprzewodowej oraz kanał na którym nadaje nasz router?
- Jak zwiększyć zasięg sieci WiFi.
- Czy mogę uzyskać zewnętrzny adres IP?
- W jaki sposób mogę sprawdzić prędkość mojego internetu?
Wskaźnik jakości usług
W trosce o jakość świadczonych przez nas usług, udostępniamy Państwu możliwość generowania raportów czasu oczekiwania na instalację internetu jak i czas oczekiwania na serwis w zaznaczonym przedziale czasowym. Dodatkowo przedstawiamy średni transfer download / upload na jednego klienta.
Generuj raport – kliknij tutaj
Panel Klienta
Informujemy, że dostępny jest PANEL KLIENTA firmy KAJA KOMPUTER. Logowanie do systemu dla Klientów odbywa się poprzez adres: www.kaja.e-abonent.pl Z poziomu tej aplikacji dostępne są następujące informacje:
– WIADOMOŚCI (informacje techniczne o sieci)
– TWOJE DANE (wgląd w dane Klienta znajdujące się w naszej bazie)
– REJESTR MIESIĘCZNY (status rozliczeń za poszczególne miesiące)
– REKLAMACJE (wgląd w historię reklamacji oraz możliwość ich zgłaszania)
– PŁATNOŚCI ONLINE (system płatności kartą płatniczą oraz kanały płatności elektronicznych DOTPAY)
– TRAFFIC (funkcja techniczna dostępna po aktywacji przez Administratora)
Informacje o sposobie logowania:
Aby skorzystać z funkcjonalności panelu należy wykonać opcję ZAPOMNIAŁEM HASŁA. W następnym kroku należy wprowadzić adres email, jaki został podany jako Państwa adres kontaktowy naszej firmie. Na adres ten wysyłane są faktury oraz potwierdzenia realizacji płatności za usługi. Po wykonaniu opcji ZAPOMNIAŁEM HASŁA na to konto otrzymacie Państwo informacje o loginie i haśle (które należy zmienić po zalogowaniu się).
Do Panelu Klienta można również zalogować się korzystając z linku do automatycznego logowania jaki wysyłany jest z każdą fakturą na usługi. Aktywny link ma treść: Kliknij tutaj, aby dokonać płatności online. Po jego kliknięciu zostaną Państwo automatycznie zalogowani do Panelu Klienta. Również po takim zalogowaniu dostępna jest opcja zmiany hasła w zakładce USTAWIENIA.
W przypadku problemów z logowaniem do Panelu Klienta prosimy o kontakt z firmą – telefon 65547 6000 lub mail: handlowy(at)kajakom.pl
Dokumenty / umowa, regulamin usług (aktualne wzorce obowiązujące od 12 grudnia 2018 roku)
- Regulamin usług telekomunikacyjnych świadczonych przez firmę KAJA Komputer.
- Umowa usług telekomunikacyjnych obowiązująca od 12.12.2018
Powyższe wzorce obowiązują Klientów, którzy zawarli Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych od dnia 12 grudnia 2018 r.
- Informacja o prawach konsumenta zgodnie z art.12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (załącznik 4 do umowy)
- Protokół przekazania sprzętu i wykonania instalacji (załącznik 5 do umowy)
Płatności DOTPAY
Od dnia 7 marca (2012) w systemie e-Abonent (z poziomu PANELU KLIENTA) udostępniona została usługa płatności elektronicznych. Po zalogowaniu do Panelu Klienta znajdziecie w nim Państwo nową zakładkę PŁATNOŚCI ONLINE. Usługa będzie realizowana za pośrednictwem firmy DOTPAY. Dotpay istnieje na rynku od 2000 roku, jest niekwestionowanym liderem na rynku europejskim wśród firm zajmujących się obsługą finansową (pośrednictwem finansowym) w zakresie transferów pieniężnych przesyłanych pomiędzy kupującym a sprzedającym w sieci Internet.
Platforma DOTPAY pozwala na płatności kartami płatniczymi, oraz umożliwia dokonywanie płatności elektronicznych dla Klientów posiadających rachunki bankowe wielu polskich Banków (między innymi BS Wschowa, BZ WBK, PKO i BGŻ).
Infolinia zgłoszeniowa
USŁUGI DLA KLIENTÓW – INFOLINIA TECHNICZNA:
Informujemy, że aktywna jest działająca całą dobę INFOLINIA TECHNICZNA dla Klientów usług telekomunikacyjnych oraz hostingowych.
Po numerem telefonu 65 547 6010 istnieje możliwość zgłoszenia problemów z działaniem Państwa usługi. Pozostawione wiadomości są przeglądane i odsłuchiwane również w czasie wolnym od pracy. Przy ewentualnym zgłoszeniu prosimy o podanie następujących informacji:
– nazwa Klienta (nazwa firmy lub nazwisko lub kod Klienta z faktury)
– adres (jeśli nie podano nr Klienta)
– opis problemu i czas jego powstania.
Alternatywną formą kontaktu jest możliwość zgłoszenia problemu poprzez SMS na numer 661 004 073 lub poprzez kontakt mailowy: handlowy(at)kajakom.pl.
W dniach wolnych od pracy jest pełniony dyżur i usuwane są awarie dotyczące węzłów sieci i urządzeń przesyłowych, które dotyczą grup Klientów. W przypadku wystąpienia awarii indywidualnej i braku możliwości jej zdalnego usunięcia, do naprawy przystąpimy w pierwszym dniu roboczym po przerwie.
Korzystanie z Internetu a podatki
Każdy internauta, który wykupił i opłaca usługi dostępu do internetu, może skorzystać z ulgi podatkowej.
Każdy internauta, który wykupił i opłaca usługi dostępu do internetu, powinien od początku 2005 roku gromadzić faktury, które otrzymuje od firm telekomunikacyjnych. W roku podatkowym Podatnik będzie mógł na ich podstawie odliczyć od dochodu poniesione wydatki, nie więcej jednak niż 760 zł za cały rok. Nie jest jasne, czy ulga obejmuje tylko miesięczny abonament, czy także opłatę instalacyjną. W związku z powyższym sugerujemy uwzględnianie z rozliczeniu tylko opłat wynikających z abonamentu.
Realne oszczędności będą zależały od dochodu podatnika i wysokości abonamentu za internet. Maksymalnie ulga może wynieść 304 zł – jeśli podatnik przekracza trzeci próg podatkowy i wykorzystuje pełną kwotę odliczenia. Większość abonamentów może liczyć na ulgę w wysokości ok.150-200 zł. Jeżeli rachunki na usługi internetowe są wyższe niż 760 zł, to można odliczyć większą kwotę, korzystając z ulgi wspólnie z małżonkiem (dwa razy 760 zł). W takiej sytuacji umowa o świadczenie usług i faktury muszą być wystawione na oboje małżonków. Nie jest natomiast konieczne, aby wspólnie rozliczali się oni z podatku, każdy może robić to oddzielnie.
Aby faktura mogła być podstawą odliczenia, muszą być w niej wyodrębnione usługi dostępu do Internetu. Faktura musi być wystawiona przez firmę zarejestrowaną jako operator telekomunikacyjny w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (UKE).Objęte ulgą usługi internetowe muszą być świadczone w miejscu zamieszkania podatnika. Może to być jego własne mieszkanie albo mieszkanie wynajęte.
Od kilku lat wprowadzono dodatkowe ograniczenie czasowe na korzystanie z tej ulgi – do pierwszych dwóch lat korzystania z usługi.
Archiwalne wzorce dokumentów (umowy, regulaminy, cenniki
Poniżej prezentujemy wcześniej obowiązujące wzorce dokumentów regulujących realizację usług telekomunikacyjnych przez naszą firmę.