chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000
autor: KAJA Komputerdata: 22.03.2020kategoria: Aktualności
Szanowni Państwo.
Dostosowując nasze postępowanie do sytuacji wynikającej z zagrożenia epidemią, informujemy o zmianach w funkcjonowaniu naszej firmy. Wprowadzone zasady wynikają z ogólnych zaleceń służb sanitarnych.
Aby ograniczyć konieczność przemieszczania się pracowników będziemy starali się podejmować działania serwisowe w sposób zdalny. Abyśmy mogli udzielić Państwu zdalnego wsparcia w rozwiązywaniu problemów, mogą być Państwo proszeni o pobranie i uruchomienie oprogramowania dostępnego na naszej stronie www.kajakom.pl w dziale POMOC ZDALNA (lub bezpośredni link: http://www.pomoc.kajakom.pl/ ).
W przypadkach wymagających wizyty naszego pracownika w Państwa domu / firmie, uprzejmie prosimy o wcześniejsze powiadomienie o każdej sytuacji w której występuje zwiększone ryzyko zarażenia.
W przypadkach gdy do naszych siedzib dostarczany będzie sprzęt komputerowy w celach jego naprawy, prosimy o jego odkażenie ogólnodostępnymi środkami do dezynfekcji.
Jednocześnie zwracamy się z prośbą o realizację płatności wynikających z realizowanych usług abonamentowych dostępnymi kanałami elektronicznymi (wpłata na konto, płatności elektroniczne DOTPAY) i ograniczenie dokonywania wpłat gotówkowych w naszej firmie.
Od dnia 16 marca pozostaje zamknięty nasz sklep w Sławie. Natomiast sklep we Wschowie od 1 czerwca 2020 wraca do pracy w normalnych godzinach (od poniedziałku do piątku od godziny 9 do 17. Klienci proszeni są podczas obsługi o zachowanie dwu metrowego dystansu od innych Klientów oraz od obsługującego pracownika. O zmianach w ewentualnym funkcjonowaniu obu punktów będziemy informować na naszej stronie internetowej (www.kajakom.pl) poprzez profil FB https://www.facebook.com/KAJA.Komputer oraz w korespondencji email.
Informujemy, że mimo zamknięcia sklepu w Sławie będziemy prowadzić działalność handlową oraz usługi serwisowe realizując dostawy bezpośrednio na adres uzgodniony w zamówieniu transportem własnym lub poprzez firmy kurierskie.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI SERWISÓW ŁĄCZY TELEKOMUNIKACYJNYCH ORAZ NOWYCH AKTYWACJI USŁUG
W przypadku problemów z działaniem usług telekomunikacyjnych prosimy o kontakt telefoniczny (65 547 6000) lub mailowy (handlowy@kajakom.pl). Jeśli będzie to możliwe będziemy podejmowali działania zmierzające do rozwiązania problemów zdalnie, więc prosimy o współpracę w czasie tych działań. Jeśli w wyniku wstępnej weryfikacji zgłoszonego problemu możliwe będzie usunięcie awarii poprzez wymianę urządzenia w lokalu Abonenta poprosimy Państwa o dokonanie takiej wymiany samodzielnie.
W przypadku nowej instalacji lub konieczności podjęcia działań serwisowych w lokalu Abonenta nasze działania będą realizowane z następującymi ograniczeniami:
Jednocześnie informujemy, że dla Państwa bezpieczeństwa w naszej firmie wdrożone zostały następujące zasady:
Wschowa, ul. Pocztowa 11a
Pn-Pt: 9:00 – 17:00
tel: (65) 547 60 00
handlowy@kajakom.pl
Sława, ul. Waryńskiego 43
Oddział czasowo nieczynny z zachowaniem obsługi telefonicznej i realizacją zamówień z dostawą do Klienta
tel: (65) 547 60 13
handlowy@kajakom.pl
chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000