Komunikat o trybie pracy firmy w związku z epidemią coronavirusa.

autor: KAJA Komputerdata: 22.03.2020kategoria: Aktualności

Szanowni Państwo. 

Dostosowując nasze postępowanie do sytuacji wynikającej z zagrożenia epidemią, informujemy o zmianach w funkcjonowaniu naszej firmy. Wprowadzone zasady wynikają z ogólnych zaleceń służb sanitarnych.

Aby ograniczyć konieczność przemieszczania się pracowników będziemy starali się podejmować działania serwisowe w sposób zdalny. Abyśmy mogli udzielić Państwu zdalnego wsparcia w rozwiązywaniu problemów, mogą być Państwo proszeni o pobranie i uruchomienie oprogramowania dostępnego na naszej stronie www.kajakom.pl w dziale POMOC ZDALNA (lub bezpośredni link: http://www.pomoc.kajakom.pl/ ).

W przypadkach wymagających wizyty naszego pracownika w Państwa domu / firmie, uprzejmie prosimy o wcześniejsze powiadomienie o każdej sytuacji w której występuje zwiększone ryzyko zarażenia.
W przypadkach gdy do naszych siedzib dostarczany będzie sprzęt komputerowy w celach jego naprawy, prosimy o jego odkażenie ogólnodostępnymi środkami do dezynfekcji.

Jednocześnie zwracamy się z prośbą o realizację płatności wynikających z realizowanych usług abonamentowych dostępnymi kanałami elektronicznymi  (wpłata na konto, płatności elektroniczne DOTPAY) i ograniczenie dokonywania wpłat gotówkowych w naszej firmie.

Od dnia 16 marca pozostaje zamknięty nasz sklep w Sławie. Natomiast sklep we Wschowie  od 1 czerwca 2020 wraca do pracy w normalnych godzinach (od poniedziałku do piątku od  godziny 9 do 17. Klienci proszeni są podczas obsługi o  zachowanie dwu metrowego dystansu od innych Klientów oraz od obsługującego pracownika. O zmianach w ewentualnym funkcjonowaniu obu punktów będziemy informować na naszej stronie internetowej (www.kajakom.pl) poprzez profil FB https://www.facebook.com/KAJA.Komputer oraz w korespondencji email.

Informujemy, że mimo zamknięcia sklepu w Sławie będziemy prowadzić działalność handlową oraz usługi serwisowe realizując dostawy bezpośrednio na adres uzgodniony w zamówieniu transportem własnym lub poprzez firmy kurierskie.

INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI SERWISÓW ŁĄCZY TELEKOMUNIKACYJNYCH ORAZ NOWYCH AKTYWACJI USŁUG

W przypadku problemów z działaniem usług telekomunikacyjnych prosimy o kontakt telefoniczny (65 547 6000) lub mailowy (handlowy@kajakom.pl). Jeśli będzie to możliwe będziemy podejmowali działania zmierzające do rozwiązania problemów zdalnie, więc prosimy o współpracę w czasie tych działań. Jeśli w wyniku wstępnej weryfikacji zgłoszonego problemu możliwe będzie usunięcie awarii poprzez wymianę urządzenia w lokalu Abonenta poprosimy Państwa o dokonanie takiej wymiany samodzielnie.

W przypadku nowej instalacji lub konieczności podjęcia działań serwisowych w lokalu Abonenta nasze działania będą realizowane z następującymi ograniczeniami:

  • prosimy by w sytuacjach wymagających kontaktów naszych pracowników z Państwem informować nas o czynnikach mogących stanowić podniesienie ryzyka związanego z epidemią,
  • prosimy o zachowanie dwu metrowego dystansu od technika i ograniczenie do minimum przebywania z serwisantem w tym samym pomieszczeniu,
  • zalecamy  używanie maseczki osłaniającej usta i nos w czasie wizyty technika,
  • unikajmy podawania rąk przy powitaniu i pożegnaniu,
  • zalecamy odkażenie przedmiotów, które serwisant musi dotykać w czasie działań serwisowych (klamki, klawiatury) przed i po wizycie serwisanta.
  • po wykonaniu instalacji i uruchomieniu usługi istnieje możliwość zawarcia umowy “na odległość” na świadczenie usługi telekomunikacyjnej. Procedura zawarcia takiej umowy zostanie przedstawiona w osobnym dokumencie. Zachęcamy do tej formy zawarcia umowy.

Jednocześnie informujemy, że dla Państwa bezpieczeństwa w naszej firmie wdrożone zostały następujące zasady:

  • serwisanci nie podróżują publicznymi środkami transportu
  • każdorazowa wizyta w lokalu abonenta podejmowana jest tylko w razie konieczności, a w czasie wizyty technik zachowuje dystans od Klienta
  • dostęp do pomieszczeń w siedzibie firmy mają tylko pracownicy, a Klienci mogą poruszać  się tylko w sali obsługi Klienta.
  • serwisanci stosują środki ochrony osobistej, myjąc i dezynfekując ręce przed i po każdej wizycie u Abonenta.

Polecane marki

chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000