Komunikat o trybie pracy firmy w związku z epidemią coronavirusa.

autor: KAJA Komputerdata: 22.03.2020kategoria: Aktualności

Szanowni Państwo. 

Dostosowując nasze postępowanie do sytuacji wynikającej z zagrożenia epidemią, informujemy o zmianach w funkcjonowaniu naszej firmy. Wprowadzone zasady wynikają z ogólnych zaleceń służb sanitarnych.

Aby ograniczyć konieczność przemieszczania się pracowników będziemy starali się podejmować działania serwisowe w sposób zdalny. Abyśmy mogli udzielić Państwu zdalnego wsparcia w rozwiązywaniu problemów, mogą być Państwo proszeni o pobranie i uruchomienie oprogramowania dostępnego na naszej stronie www.kajakom.pl w dziale POMOC ZDALNA (lub bezpośredni link: http://www.pomoc.kajakom.pl/ ).

W przypadkach wymagających wizyty naszego pracownika w Państwa domu / firmie, uprzejmie prosimy o wcześniejsze powiadomienie o każdej sytuacji w której występuje zwiększone ryzyko zarażenia.
W przypadkach gdy do naszych siedzib dostarczany będzie sprzęt komputerowy w celach jego naprawy, prosimy o jego odkażenie ogólnodostępnymi środkami do dezynfekcji. Jednocześnie informujemy że sprzęt na serwis będziemy przyjmować tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Jednocześnie zwracamy się z prośbą o realizację płatności wynikających z realizowanych usług abonamentowych dostępnymi kanałami elektronicznymi  (wpłata na konto, płatności elektroniczne DOTPAY) i ograniczenie dokonywania wpłat gotówkowych w naszej firmie.

Od dnia 16 marca nie będzie czynny nasz sklep w Sławie. Natomiast sklep we Wschowie będzie pracował w ograniczonym zakresie. Sklep będzie czynny w godz od 10 do 16, a Klienci proszeni są podczas obsługi o pozostawanie w wydzielonej strefie. O zmianach w ewentualnym funkcjonowaniu obu punktów będziemy informować na naszej stronie internetowej (www.kajakom.pl) poprzez profil FB https://www.facebook.com/KAJA.Komputer oraz w korespondencji email.

Informujemy, że mimo zamknięcia sklepów będziemy prowadzić działalność handlową realizując dostawy bezpośrednio na adres uzgodniony w zamówieniu transportem własnym lub poprzez firmy kurierskie.

INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI SERWISÓW ŁĄCZY TELEKOMUNIKACYJNYCH ORAZ NOWYCH AKTYWACJI USŁUG

W przypadku problemów z działaniem usług telekomunikacyjnych prosimy o kontakt telefoniczny (65 547 6000) lub mailowy (handlowy@kajakom.pl). Będziemy podejmowali działania zmierzające do rozwiązania problemów zdalnie, więc prosimy o współpracę w czasie tych działań.

W przypadku nowej instalacji w której konieczne jest wizyta technika w lokalu abonenta nasze działania będą realizowane z następującymi ograniczeniami:

  • po zgłoszeniu chęci skorzystania z usługi wymagającej uruchomienia nowego przyłącza zostanie przeprowadzona zdalnie weryfikacja możliwości technicznych przez technika,
  • po pozytywnej weryfikacji przedstawiona zostanie propozycja instalacji do samodzielnego wykonania przez Klienta. Udział naszego technika w procesie instalacji może mieć miejsce tylko w taki sposób aby nie było konieczne wejście do lokalu abonenta,
  • przekazanie urządzeń do instalacji może nastąpić również poprzez usługę INPOST Paczkomat. Sposób przekazania urządzeń zostanie uzgodniony indywidualnie. W sytuacji gdy usługa jest objęta opłatą aktywacyjną Klient zostanie poproszony o wcześniejsze dokonanie wpłaty. Opłata aktywacyjna zostanie w całości zwrócona w przypadku gdy nie dojdzie do zawarcia umowy na świadczenie usługi,
  • przekazane urządzenia zostaną wstępnie przygotowane by po ich poprawnej instalacji możliwa była aktywacja usługi. W całym procesie prowadzący technik będzie udzielał wsparcia zdalnego.  Szczególnie w tych działaniach Klient może zostać poproszony o montaż urządzenia lub okablowania. Dopuszczamy w sytuacjach koniecznych wykonywanie instalacji “tymczasowych” które będą w terminie późniejszym poprawiane,
  • po wykonaniu instalacji i uruchomieniu usługi zostanie zawarta umowa “na odległość” na świadczenie usługi telekomunikacyjnej. Procedura zawarcia takiej umowy zostanie przedstawiona w osobnym dokumencie.

Prosimy by w sytuacjach wymagających kontaktów naszych pracowników z Państwem informować nas o czynnikach mogących stanowić podniesienie ryzyka związanego z epidemią. 

Polecane marki

chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000