Informacja powitalna dla Klientów firmy PROTEKST Komputer którzy od 1 Stycznia 2018 będą obsługiwani przez KAJA Komputer.

autor: Kaja Komputerdata: 02.01.2018kategoria: Aktualności

SERDECZNIE WITAMY WŚRÓD NASZYCH KLIENTÓW

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami jakie otrzymaliście Państwo od firmy PROTEKST Komputer, potwierdzamy rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych dla Państwa.

Przeniesienie obsługi usług telekomunikacyjnych, realizowanych dotychczas dla Państwa przez PROTEKST Komputer, do firmy KAJA Komputer, nie powinno w żaden sposób zakłócić działania usług. Dołożymy też starań, by organizacyjne zmiany związane ze zmianą operatora, były dla Państwa jak najmniej odczuwalne. Jesteśmy przekonani, że skupienie zarządzania siecią telekomunikacyjną i usługami w jednej firmie pozwoli na szybszy rozwój oferty i podnoszenie jakości usług.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje, które ułatwią Państwu kontakt z naszą firmą.

GODZINY PRACY I DANE KONTAKTOWE:                                 

KAJA Komputer Krzysztof Jasek

Wschowa, ul. Pocztowa 11a

Pn-Pt: 9:00 – 17:00

tel: (65) 547 60 00

handlowy@kajakom.pl

https://www.facebook.com/KAJA.Komputer/

https://kajakom.pl

KAJA Komputer o/Sława

Sława, ul. Waryńskiego 47

Pn-Pt: 11:00 – 16:00

tel: (65) 547 60 13

SPOSOBY KONTAKTU POZA GODZINAMI PRACY FIRMY:

W dniach wolnych od pracy oraz poza godzinami otwarcia firmy zgłoszenia awarii można dokonać na 24 godzinnej infolinii zgłoszeniowej pod numerem telefonu: 65 547 6010 lub poprzez SMS na numer 609 025 058.

CO ULEGNIE ZMIANIE OD 1 STYCZNIA:

Faktury za usługi będą wystawiane przez firmę KAJA Komputer.

Obsługa techniczna sieci i Abonentów realizowana będzie przez
KAJA Komputer.

Ważne! Zmianie ulega rachunek bankowy na który należy kierować płatności. Opłaty z tytułu wystawionych po 1 stycznia 2018 faktur należy kierować na nowy rachunek bankowy znajdujący się na fakturach, lub w kasie firmy w jednej z powyżej wymienionych adresów – siedzib firmy KAJA Komputer.

Każdy z Klientów będzie mógł zdecydować czy od 1 stycznia korzysta z dotychczasowej usługi realizowanej wcześniej przez firmę PROTEKST Komputer czy skorzysta z aktualnego cennika firmy KAJA Komputer dostępnego na stronie www.kajakom.pl . Decyzję o ewentualnej zmianie można podjąć w dowolnym momencie.

Adres Panelu Klienta: www.kaja.e-abonent.pl –  w tym miejscu można uzyskać informacje o aktualnym saldzie lub nr rachunku bankowego na które należy kierować wpłaty.

CO NIE ULEGNIE ZMIANIE OD 1 STYCZNIA:

Wartość faktury oraz sposób jej dostarczania (poczta, mail, odbiór własny).

Ilość i rodzaj parametrów usług.

Sposób logowania do Panelu Klienta – logowanie odbywa tym samym adresem mailowym, którym logowaliście się Państwo do Panelu Klienta firmy PROTEKST Komputer. Przy pierwszym logowaniu należy dokonać zmiany hasła przez opcję ZAPOMNIAŁEM HASŁA.

W razie wątpliwości dotyczących przekazanych w powyższej
korespondencji informacji serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami w dogodny dla Państwa sposób (telefon 65 547 6000 lub mail: handlowy@kajakom.pl)

Z okazji Nowego Roku życzymy pomyślności i spełnienia marzeń i planów w nadchodzącym roku.

Z poważaniem

Zespół KAJA KOMPUTER

 

 

Polecane marki

chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000